TU:s årliga analys- och annonsdag äger rum torsdagen den 25 januari 2018 på Helio Kungsholmen, Marieberg i Stockholm. Analys- och annonsdagen är öppen för alla som är intresserade av annons- och användardata, redaktionell utveckling, kommersiell analys och medieaffären. Under dagen lyfter vi fram exempel på hur analys och data kan stärka och utveckla den redaktionella affären.

Bland dagens talare finns Josefina Rickardt, marknads- och analyschef Expressen, Johan Lindgren, analyschef Aller media och VP analytics Data Refinery, Fredrik Skeppstedt, lead data scientist Strossle, och Peter Callius, affärsområdeschef Kantar Sifo. Dessutom kommer medarbetare från Nya Wermlands-Tidningen.

Praktiska uppgifter

Dag: Torsdag 25 januari 2018

Tid: Kl. 13.00-17.00, inkl. fikapaus

Plats: Helio Kungsholmen, Rålambsvägen 17, Marieberg, Stockholm (T-bana: Thorildsplan, Buss: 4, 40, 62 och 77, Parkering: Q-park, Gjörwellsgatan 28-30) Hitta till Marieberg!

Lokal: Pulitzer

Kostnad: 898 kr (exkl moms)

Anmälan: Anmälan är bindande och måste vara inkommen till TU senast kl. 13.00 den 17 januari 2018

Anmälan till analysdagen den 25 januari 2018

Ja, jag kommer på TU:s analys- och annonsdag:

 

Pin It on Pinterest

Dela artikeln?

Tryck på valfri social media för att dela, eller skriv ut med den gröna knappen.