Ståndpunkt

Ståndpunkt

Jeanette Gustafsdotter, vd
08-692 46 90, 070-624 45 56
jeanette.gustafsdotter@tu.se

Per Hultengård, chefsjurist
08-692 46 46, 070-815 75 29
per.hultengard@tu.se

Jeanette Gustafsdotter, vd
08-692 46 90, 070-624 45 56
jeanette.gustafsdotter@tu.se

Per Hultengård, chefsjurist
08-692 46 46, 070-815 75 29
per.hultengard@tu.se

Beställ din knapp nu och bär den stolt!

Liten men vass pryder den alla bärare. Fyll i dina adressuppgifter och hur många knappar du vill beställa (max 10 utan kostnad). Vill du ha många knappar så hör av dig till Eva Digrell på TU för beställning.

Fyll i förnamn och efternamn i fälten ovan.
Fyll i eventuellt företag i fältet ovan.
Välj i rullgardinsmenyn hur många knappar du vill beställa.
Fyll i din adress i fältet ovan.
Fyll i ditt postnummer i fältet ovan
Fyll i din postadress i fältet ovan.

Faktaknappen är en del av TU:s informationskampanj om medier och trovärdighet. Det enda som biter på lögner är fakta.

Vi dömer inte, vi pixlar

Var femte svensk nyhetskonsument misstror medierna. Det tar vi på största allvar. Men min tro på mediernas och journalistikens oberoende och på pressetiken är bergfast. Därför lanserar mediernas branschorganisation TU – Medier i Sverige i dagarna en...

läs mer

Ny kampanj om mediers trovärdighet

I dag inleder mediehusens branschorganisation TU en ny treårig kampanj om mediernas trovärdighet, pressetik och systemet med ansvarig utgivare. Kampanjen startar med debattartiklar och annonser i dagstidningar över hela landet. ”Var femte svensk nyhetskonsument...

läs mer

Vi dömer inte, vi pixlar

Var femte svensk nyhetskonsument misstror medierna. Det tar vi på största allvar. Men min tro på mediernas och journalistikens oberoende och på pressetiken är bergfast. Därför lanserar mediernas branschorganisation TU – Medier i Sverige i dagarna en...

läs mer

Ny kampanj om mediers trovärdighet

I dag inleder mediehusens branschorganisation TU en ny treårig kampanj om mediernas trovärdighet, pressetik och systemet med ansvarig utgivare. Kampanjen startar med debattartiklar och annonser i dagstidningar över hela landet. ”Var femte svensk nyhetskonsument...

läs mer

Pin It on Pinterest