Hur kommer reklammarknaden för digitala nyhetsmedier och tryckt dagspress att utvecklas 2019-2020? Och vad kan vi förvänta för utveckling inom display på desktop och mobil samt online-video? Detta tillsammans med IRM:s prognos för hela reklammarknaden och de senaste trenderna kan du ta del av när IRM presenterar sin pinfärska annonsprognos som publiceras direkt efter vårt seminarium.

Bli först att ta del av den nya prognosen för annonsmarknaden, missa inte TU:s frukostmöte där Madeleine Thor, vd IRM, presenterar reklam- och medieinstitutets prognos för marknadsinvesteringarna 2019 och 2020.

Datum: måndag 3 juni 2019

Tid: kl. 08.30 till max 09.45, frukost serveras från kl. 08

Plats: TU, Kungsgatan 62 (3 tr.), Stockholm

Sista anmälningsdag: 29 maj 2019, Obs! begränsat antal platser

 

Pin It on Pinterest

Dela artikeln?

Tryck på valfri social media för att dela, eller skriv ut med den gröna knappen.