Branschens forum för insikter, erfarenhetsutbyten och engagemang

Årets Dagstidning 2024

Konferens & prisutdelning 20 mars, Berns Salonger i Stockholm

Anmälan, biljettpriser och information

TU arrangerar Dagspressdagen med angelägna branschseminarier och avslutar med årets fest och prisutdelning i Årets Dagstidning den 20 mars på Berns Salonger, Berzelii Park i Stockholm. Under fliken ”ANMÄLAN” kan du säkra din plats.

Allt du behöver veta finns samlat under flikarna nedan. Sista anmälningsdag 5 mars 2024.

Om programpunkterna här >>

Sista anmälningsdag 5 mars, därefter i mån av plats. Alla priser SEK exklusive moms.

  • Hela eventet: 3 500 kr

Konferens, kaffe med tillbehör, mingel och välkomstdrink, galamiddag och fest med 3-rätters inklusive dryck och drinkbiljett

  • Konferens, mingel: 1 800 kr

Konferens, kaffe med tillbehör, mingel och välkomstdrink

  • Mingel, Galamiddag och fest: 1 900 kr

Mingel och välkomstdrink, galamiddag och fest med 3-rätters inklusive dryck och drinkbiljett

Rabatterade priser för de nominerade

Vi kommer att erbjuda rabatterade priser till representanter för de nominerade. Rabattkoder att använda i biljettsystemet mejlas ut till berörda. Frågor ställs till Bodil Gidlund på mejl bodil.gidlund@tu.se.

Erbjudande – Gå 6 betala för 5

Köp 6 biljetter eller fler så blir en av biljetterna gratis. Gäller vid samtidig bokning av deltagare från samma företag till hela arrangemanget, dag och kväll, ej i kombination med annan rabatt. OBS Rabatten kommer inte att synas i bokningssystemet utan dras av i TU:s fakturahantering.

 

Bokningsvillkor

Anmälan är bindande, ingen återbetalning vid avbokning.  Vid överlåtelse av biljett till annan person debiteras en administrativ avgift om 300 kr och meddelande om överlåtelsen måste inkomma utan dröjsmål till arrangören (Tidningsutgivarna, TU) för registrering.

OBS! Om kostpreferenser anmäls efter sista anmälningsdag till eventet tillkommer en debitering om 250 kr/person p g a restaurangens allmänna villkor för TU som arrangör. Vi kan dock inte garantera att önskan om kostpreferens som anmäls efter sista anmälningsdag kan uppfyllas.

Eventuella kostnader som uppstår om eventet ställs in eller flyttas tar Tidningsutgivarna (TU) inte ansvar för. Vår dataskyddspolicy och hur vi samlar in och använder personuppgifter i vår verksamhet kan du läsa om här >>

Person utan giltig biljettkod blir ej insläppt till eventet av säkerhetsskäl.

 

Säkra din plats!

När du klickat Boka kommer du vidare till en anmälningssida där din information kring deltagandet ska registreras.

Vårt programarbete pågår och kan innebära ändringar och kompletteringar. Tiderna nedan är ca-tider och längre fram publiceras ett mer utförligt tidsschema.

20 mars Kammarsalen, Berns, Berzelii Park, Stockholm

  • 13.00 – 14.00 Registrering och kaffe i Studion en trappa ner från entrén.
  • 14.00 Inledning
  • 15.30 Fikapaus
  • 17.30 Konferensdelen avslutas
  • 17.30 Mingel startar
  • 18.45 The Ballroom (fd Stora salongen) öppnar för galamiddag och prisutdelning.
  • 19.00 Gala
  • 24.00 Hejdå och tack för att du kom!
Välkommen till gala med prisutdelning

Berns , Berzelii Park, Stockholm

Dags att avslöja vilka av de tre nominerade i varje tävlingskategori som blir de slutliga vinnarna. Allt under publikens jubel så att taket lyfter på Berns.

17.30 Mediemingel i Studion och Galleriet en trappa ner. Vi registrerar och välkomnar festdeltagarna.

18.45 The Ballroom öppnar för galamiddag med 3-rätters inkl dryck och drinkbiljett, samt underhållning hela kvällen. Vi öppnar dörrarna, sätter oss till bords och har vi en trevlig kväll tillsammans.

24.00 Hejdå och tack för att du kom!

Vi har ett rabatterat pris på boende på Berns Hotel. Rabatten på 10% är bokningsbar i mån av plats och kan bara erhållas via en särskild bokningslänk.

Mejla Bodil Gidlund så får du tillgång till länken. bodil.gidlund@tu.se

Berns Hotel (0)8 566 32 000

Har du frågor om programmet, anmälan, tävlingen, biljetter eller annat kan du kontakta:

Bodil Gidlund, projektledare TU, bodil.gidlund@tu.se, 0708-23 07 67.

Marius Bratten, producent Fascinera Kommunikation, marius@fascinera.se

 

Eventet produceras i samarbete med:

Stort tack till Labrador CMS som sponsrar eventet.

Labrador CMS är ett molnbaserat Content Management System för professionella publicister. Företaget har säte i Oslo.

Träffa representanter för Labrador CMS på Berns under eventet.

Evenemang

Bodil Gidlund, 070-823 07 67 bodil.gidlund@tu.se

Pin It on Pinterest