Ståndpunkt

Ståndpunkt

Jeanette Gustafsdotter, vd
08-692 46 90, 070-624 45 56
jeanette.gustafsdotter@tu.se

Per Hultengård, chefsjurist
08-692 46 46, 070-815 75 29
per.hultengard@tu.se

Vikarie Jan Fager, jurist
jan.fager@tu.se
0703-92 34 44

Jeanette Gustafsdotter, vd
08-692 46 90, 070-624 45 56
jeanette.gustafsdotter@tu.se

Per Hultengård, chefsjurist
08-692 46 46, 070-815 75 29
per.hultengard@tu.se

Vikarie Jan Fager, jurist
jan.fager@tu.se
0703-92 34 44

Beställ din knapp nu och bär den stolt!

Liten men vass pryder den alla bärare. Fyll i dina adressuppgifter och hur många knappar du vill beställa – max tio (10) utan kostnad och endast en beställning per person och hushåll. Vill du ha många knappar så hör av dig till Eva Digrell på TU för beställning.

Obs! För tillfället är knapparna slut i vårt lager. Nya knappar är beställda och så fort dessa är klara skickar vi ut genomförda beställningar.

 

Fyll i förnamn och efternamn i fälten ovan.
Fyll i eventuellt företag i fältet ovan.
Välj i rullgardinsmenyn hur många knappar du vill beställa.
Fyll i din adress i fältet ovan.
Fyll i ditt postnummer i fältet ovan
Fyll i din postadress i fältet ovan.

Faktaknappen är en del av TU:s informationskampanj om medier och trovärdighet. Det enda som biter på lögner är fakta.

Intresserad av pressetik?

Den svenska tryck- och yttrandefriheten innebär en mycket vidsträckt frihet för tidningar och andra medier att framföra vilka åsikter de vill och att föra ut de nyheter de anser intressanta.

läs mer

Misstron måste bemötas med transparens

I en tid då misstron mot de traditionella medierna växer måste medierna bli ännu bättre på att förklara vad de gör och varför. Därför drar TU igång en treårig informationskampanj om medier och trovärdighet. Varannan svensk nyhetskonsument får till stora delar sina...

läs mer

Intresserad av pressetik?

Den svenska tryck- och yttrandefriheten innebär en mycket vidsträckt frihet för tidningar och andra medier att framföra vilka åsikter de vill och att föra ut de nyheter de anser intressanta.

läs mer

Misstron måste bemötas med transparens

I en tid då misstron mot de traditionella medierna växer måste medierna bli ännu bättre på att förklara vad de gör och varför. Därför drar TU igång en treårig informationskampanj om medier och trovärdighet. Varannan svensk nyhetskonsument får till stora delar sina...

läs mer

Pin It on Pinterest