TU bevakar marknaden

Två gånger i månaden sammanfattar TU konsument-, omvärlds- och annonstrender på mediemarknaden i vårt nyhetsbrev TU Marknad och insikt. Nyhetsbrevet är till för att du som arbetar med redaktionell utveckling och affärsutveckling på ett medieföretag enklare ska kunna hålla koll på vad som händer på marknaden och fatta välgrundade beslut. Du tecknar dig för prenumeration underst i nyhetsbreven nedan.

TU Marknad och insikt, v. 7 2020

Börja prenumerera på TU Marknad och insikt – två gånger i månaden. Allt forskarljus på lokaljournalistiken Vetenskapliga tidskriften Journalism ägnar hela senaste utgåvan åt lokaljournalistik – och det under ledning av forskare vid Karlstads universitet. En av de mer...

läs mer

TU Marknad och insikt, v. 3 2020

Veckans TU Marknad och insikt sätter ljuset på prognoser för året och decenniet. Dessutom har nyhetsorganisationen Wan-Ifra presenterat en ny studie om i vilka kanaler som annonser upplevs som mest trovärdiga.

läs mer

Mediefakta

Bodil Gidlund, projektsamordnare
08-692 46 45 Mobil: 070-823 07 67
bodil.gidlund@tu.se

Tobias Lindberg, analys- och opinionsansvarig
08-692 46 08 Mobil: 076-527 46 40
tobias.lindberg@tu.se

Pin It on Pinterest