Hur kommer reklammarknaden för digitala nyhetsmedier och tryckt dagspress att utvecklas 2020-2021? Hur ser de senaste trenderna ut och vad kan vi förvänta för utveckling inom display på desktop och mobil samt online-video? Svaren på det och hela Institutet för reklam- och mediestatistiks prognos för reklammarknaden kan du ta del av när IRM presenterar sin dagsfärska annonsprognos. Prognosen publiceras direkt efter vårt seminarium.
Hos TU kan du ta del av prognosen före alla andra och har dessutom möjlighet att ställa fördjupande följdfrågor. Missa inte TU:s frukostmöte där Madeleine Thor, vd IRM, presenterar reklam- och medieinstitutets prognos för marknadsinvesteringarna 2020 och 2021.
FULLSATT
Kontakta admin@tu.se f.ör en plats på reservlistan
Datum: fredag 29 maj 2020
Tid: kl. 09.00, frukost serveras från kl. 08.30 – om presentationen även hålls fysiskt
Plats: Hålls helt eller delvis i digitala kanaler. Beroende på Folkhälsomyndighetens rekommendationer kan presentationen även hållas på TU, Kungsgatan 62, Stockholm.
Sista anmälningsdag: 25 maj 2020, Obs! begränsat antal platser