Efter ett tufft 2023 har annonsmarknaden nu vänt upp. IRM:s prognos för 2024 visar på ljusare utsikter i takt med att ekonomin återhämtar sig och konsumenterna för lite mer i plånboken. Men vad kan vi förvänta för nyhetsmedier? Följer man med i konjunkturåterhämtningen som nu äntligen står för dörren? Den 24 september arrangerar vi ett TU Live där IRM:s vd Madeleine Thor presenterar en pinfärsk prognos över annonsinvesteringarna 2024 och 2025. TU:s medlemmar blir först att ta del av den nya prognosen, där presentationen särskilt kommer fokusera på utvecklingen för nyhetsmedier.
Varmt välkomna till TU Live!
Datum och tid: 24 september 2024 kl. 09.00 – 10.00
Plats: Digitalt evenemang, en teamslänk mejlas ut innan mötesdagen.
OBS att seminariet är exklusivt för anställda på TU:s medlemsföretag och är kostnadsfritt.
Anmäl dig senast den 20 september här: